Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.vsu.by/handle/123456789/13255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKasacova, B.-
dc.contributor.authorBabiakova, S.-
dc.date.accessioned2018-02-12T13:17:23Z-
dc.date.available2018-02-12T13:17:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПсихологический Vademecum: Психологические предикторы индивидуального развития личности в условиях образовательной среды : сборник научных статей. – Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2017. – С. 192-204. – Библиогр.: с. 203-204 (32 назв.).-ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-517-641-2-
dc.identifier.urihttps://rep.vsu.by/handle/123456789/13255-
dc.description.abstractО математической подготовке учеников в начальной школе=The study deals theoretical outputs over the field about knowledge and pre-concepts of children on the threshold of education. The aim of authors is to accent the need to search hidden world of current generation of young learners. Outcomes of the research would be important for primary and pre-primary teachers, because there is necessary to actualise traditional theories about children. A lot of situation in daily educational practice use do give inspiration for teacher's reactionru_RU
dc.language.isofrru_RU
dc.publisherВитебск : ВГУ имени П.М. Машероваru_RU
dc.subjectСловакияru_RU
dc.subjectкогнитивная психологияru_RU
dc.subjectпедагогические исследованияru_RU
dc.subjectпсихологические теорииru_RU
dc.subjectPedagogical researchru_RU
dc.subjectchild at the threshold of educationru_RU
dc.subjectresearch into children's thinking and learningru_RU
dc.subjectteacher of preprimarry a and primary educationru_RU
dc.subjectteacher as researcherru_RU
dc.titleKognitivne psychologicke teórie a ich inspiracie pre sucasne pedagogicke vyskumyru_RU
dc.title.alternativeCOGNITIVE PSYCHOLOGICAL THEORIES AND THEIR INSPIRATION FOR CURRENT PEDAGOGICAL RESEARCHru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Психологический Vademecum: Психологические предикторы индивидуального развития личности в условиях образовательной среды : сборник научных статей. – Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2017. – 226, [1] с.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
192-204.pdf792.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Ранжирование:
OpenAIRE
Индексирование:
OpenAIRE OpenDOAR base search roar worldcat core road road
Ресурсы наших партнёров:
Репозиторий Белорусского национального технического университета
Электронная библиотека Белорусского государственного университета
Электронная библиотека Гомельского государственного технического университета имени П.О.Сухого
Электронный архив библиотеки МГУ имени А.А. Кулешова
Репозиторий Полесского государственного университета
Электронная библиотека Полоцкого государственного университета
Научный репозиторий Могилевского института МВД Республики Беларусь