Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rep.vsu.by/handle/123456789/13255
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kasacova, B. | - |
dc.contributor.author | Babiakova, S. | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-12T13:17:23Z | - |
dc.date.available | 2018-02-12T13:17:23Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Психологический Vademecum: Психологические предикторы индивидуального развития личности в условиях образовательной среды : сборник научных статей. – Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2017. – С. 192-204. – Библиогр.: с. 203-204 (32 назв.).- | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 978-985-517-641-2 | - |
dc.identifier.uri | https://rep.vsu.by/handle/123456789/13255 | - |
dc.description.abstract | О математической подготовке учеников в начальной школе=The study deals theoretical outputs over the field about knowledge and pre-concepts of children on the threshold of education. The aim of authors is to accent the need to search hidden world of current generation of young learners. Outcomes of the research would be important for primary and pre-primary teachers, because there is necessary to actualise traditional theories about children. A lot of situation in daily educational practice use do give inspiration for teacher's reaction | ru_RU |
dc.language.iso | fr | ru_RU |
dc.publisher | Витебск : ВГУ имени П.М. Машерова | ru_RU |
dc.subject | Словакия | ru_RU |
dc.subject | когнитивная психология | ru_RU |
dc.subject | педагогические исследования | ru_RU |
dc.subject | психологические теории | ru_RU |
dc.subject | Pedagogical research | ru_RU |
dc.subject | child at the threshold of education | ru_RU |
dc.subject | research into children's thinking and learning | ru_RU |
dc.subject | teacher of preprimarry a and primary education | ru_RU |
dc.subject | teacher as researcher | ru_RU |
dc.title | Kognitivne psychologicke teórie a ich inspiracie pre sucasne pedagogicke vyskumy | ru_RU |
dc.title.alternative | COGNITIVE PSYCHOLOGICAL THEORIES AND THEIR INSPIRATION FOR CURRENT PEDAGOGICAL RESEARCH | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Психологический Vademecum: Психологические предикторы индивидуального развития личности в условиях образовательной среды : сборник научных статей. – Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2017. – 226, [1] с. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
192-204.pdf | 792.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Ресурсы наших партнёров:
Репозиторий Белорусского национального технического университета
Электронная библиотека Белорусского государственного университета
Электронная библиотека Гомельского государственного технического университета имени П.О.Сухого
Электронный архив библиотеки МГУ имени А.А. Кулешова
Репозиторий Полесского государственного университета
Электронная библиотека Полоцкого государственного университета
Научный репозиторий Могилевского института МВД Республики Беларусь