Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.vsu.by/handle/123456789/13254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJaresova, A.-
dc.date.accessioned2018-02-12T13:00:34Z-
dc.date.available2018-02-12T13:00:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПсихологический Vademecum: Психологические предикторы индивидуального развития личности в условиях образовательной среды : сборник научных статей. – Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2017. – С. 177-192. – Библиогр.: с. 191-192 (14 назв.).-ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-517-641-2-
dc.identifier.urihttps://rep.vsu.by/handle/123456789/13254-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности эмоционального развития у дошкольников и школьников=In the emotional education of the children we need to start with development of their own ability accept the cue of emotional character so, that we establish a surounding with rich emotional experience full of beauty, goodness and knowledge. This is why the kindergarden as an elementary school at the present take the value of a new dimession exactly in connection to develop their emotionality and dependance of emotional inteligence. Exactly with this tendencies and concrete possibilities is about the following reportru_RU
dc.language.isofrru_RU
dc.publisherВитебск : ВГУ имени П.М. Машероваru_RU
dc.subjectСловенияru_RU
dc.subjectдошкольникиru_RU
dc.subjectэмоциональные процессыru_RU
dc.subjectшкольникиru_RU
dc.subjectpreschool ageru_RU
dc.subjectearly school ageru_RU
dc.subjectemotionru_RU
dc.subjectemotional inteligenceru_RU
dc.subjectemotional educationru_RU
dc.subjectpreprimary educationru_RU
dc.subjectprimary educationru_RU
dc.subjectcompetenceru_RU
dc.subjecteducational programsru_RU
dc.subjecteducational activitiesru_RU
dc.titleRozvjanie emocionalnej inteligencie u dew predskolskeho a mladsieho skolskeho vekuru_RU
dc.title.alternativeDEVELOPING EMOTIONAL INTELLIGENCE IN CHILDREN OF PRESCHOOL AND YOUNGER SCHOOL AGEru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Психологический Vademecum: Психологические предикторы индивидуального развития личности в условиях образовательной среды : сборник научных статей. – Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2017. – 226, [1] с.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
177-192.pdf1.76 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Ранжирование:
OpenAIRE
Индексирование:
OpenAIRE OpenDOAR base search roar worldcat core road road
Ресурсы наших партнёров:
Репозиторий Белорусского национального технического университета
Электронная библиотека Белорусского государственного университета
Электронная библиотека Гомельского государственного технического университета имени П.О.Сухого
Электронный архив библиотеки МГУ имени А.А. Кулешова
Репозиторий Полесского государственного университета
Электронная библиотека Полоцкого государственного университета
Научный репозиторий Могилевского института МВД Республики Беларусь