Browsing by Author Mounir, A. S.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
148-152.pdf.jpg2022A comparative study on advertising definitions in English and ArabicMounir, A. S.
319-321.pdf.jpg2024An exploration of cultural communication markers in advertising texts from Russian, Belarusian, English, and Egyptian/Arabic perspectivesMounir, A. S.; Maslova, V. A., scientific supervisor
121-125.pdf.jpg2024An Overview on Linguistic ManipulationMounir, A. S.
Mounir, A. An overview on the development.pdf.jpg2023An overview on the development of advertising in Egypt, the UK, and BelarusMounir, A. S.
Мунир А..pdf.jpg2023Comparative Study on Advertising as a Means of Communications; its Issues and CharacteristicsMounir, A. S.
Мунир А. статья.pdf.jpg2024Cultural and Semiotic Interpretation of the Pragmatics of Belarusian, Egyptian, and UK Advertising SlogansMounir, A. S.
Mounir, A. S. Exploring cross-cultural communication.pdf.jpg2024Exploring cross-cultural communication tactics: a study of advertising texts on the example of russian, english, and arabic languagesMounir, A. S.
Мунир А. Fundamental Study.pdf.jpg2023Fundamental Study on the Compositional Structure of AdvertisingMounir, A. S.
90-93.pdf.jpg2023Humour, powerfull and compellihg words tactics in implementing advertising strategies using materials from Belarus, Egypt, and The UKMounir, A. S.; Nikolaenko, S. V., scientific adviser
Мунир А. С. магистерская.pdf.jpg2022Linguistic and socio-cultural competence formation in students majoring in international law on the basis of authentic texts in practical classes in the discipline "Foreign language - 1"Mounir, A. S.
Mounir, A. S. Linguo-sociocultural competence.pdf.jpg2022Linguo-sociocultural competence as a key factor in teaching a foreign languageMounir, A. S.
275-279.pdf.jpg2024The concept of axiological dominants in various cultures and languagesMounir, A. S.
133-135.pdf.jpg2022The importance of authentic texts in developing linguistic and socio-cultural competence in law students in the discipline "Foreign Language 1"Mounir, A. S.; Nikolaenko, S. V.
The Lingopragmatic Role of Punctuation.pdf.jpg2025The Lingopragmatic Role of Punctuation Marks in Digital Advertising: A Comparative Case Study in Belarus, Egypt, and the UKMounir, A. S.
122-124.pdf.jpg2024The role of graphic imagery in cross-cultural advertising on the example of belarus: building brand recognition and audience engagementMounir, A. S.; Maslova, V. A., scientific supervisor
Метонимия в рекламных слоганах.pdf.jpg2025Метонимия в рекламных слоганах Беларуси, Египта и ВеликобританииМунир, А. С.; Mounir, A. S.
Ранжирование:
OpenAIRE
Индексирование:
OpenAIRE OpenDOAR base search roar worldcat core road road
Ресурсы наших партнёров:
Репозиторий Белорусского национального технического университета
Электронная библиотека Белорусского государственного университета
Электронная библиотека Гомельского государственного технического университета имени П.О.Сухого
Электронный архив библиотеки МГУ имени А.А. Кулешова
Репозиторий Полесского государственного университета
Электронная библиотека Полоцкого государственного университета
Научный репозиторий Могилевского института МВД Республики Беларусь
Собственные ресурсы:
Научная библиотека учреждения образования «ВГУ имени П. М. Машерова»
Электронный каталог НБ «ВГУ имени П. М. Машерова»