Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.vsu.by/handle/123456789/45317
Title: Cultural and Semiotic Interpretation of the Pragmatics of Belarusian, Egyptian, and UK Advertising Slogans
Authors: Mounir, A. S.
Keywords: slogans
advertising communication
cultural context
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Беларуская навука
Citation: Mounir, A. S. Cultural and Semiotic Interpretation of the Pragmatics of Belarusian, Egyptian, and UK Advertising Slogans / A. S. Mounir // Молодежь в науке – 2024 : тезисы докладов XXI Междунар. науч. конф. молодых ученых, Минск, 29–31 окт. 2024 г.: в 2-х ч. – Минск : Беларуская навука, 2024. – Ч. 1. Аграрные, биологические, гуманитарные науки и искусства. – С. 503–506.
Abstract: Slogans are an important part of advertising communication tools that are aimed at attracting the attention of the target audience and reflecting the key message of a brand.
URI: https://rep.vsu.by/handle/123456789/45317
ISBN: 978-985-08-3209-2 (ч. 1)
978-985-08-3208-5
Appears in Collections:Научные публикации 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мунир А. статья.pdf354.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Ранжирование:
OpenAIRE
Индексирование:
OpenAIRE OpenDOAR base search roar worldcat core road road
Ресурсы наших партнёров:
Репозиторий Белорусского национального технического университета
Электронная библиотека Белорусского государственного университета
Электронная библиотека Гомельского государственного технического университета имени П.О.Сухого
Электронный архив библиотеки МГУ имени А.А. Кулешова
Репозиторий Полесского государственного университета
Электронная библиотека Полоцкого государственного университета
Научный репозиторий Могилевского института МВД Республики Беларусь
Собственные ресурсы:
Научная библиотека учреждения образования «ВГУ имени П. М. Машерова»
Электронный каталог НБ «ВГУ имени П. М. Машерова»