Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.vsu.by/handle/123456789/44062
Title: Lexical features of persuasion in tourism slogans
Authors: Kovryga, V. M.
Kazimirova, O. V.
Keywords: discourse
tourism discourse
persuasion
slogan
lexical means
Issue Date: 2020
Publisher: Витебский государственный технологический университет
Citation: Kovryga, V. M. Lexical features of persuasion in tourism slogans / V. M. Kovryga, O. V. Kazimirova // Материалы докладов 53-й международной научно-технической конференции преподавателей и студентов Витебск, 22 апреля 2020 г. : в 2 т. – Витебск : ВГТУ, 2020. – Т. 1. – С. 61–63.
Abstract: The article deals with lexical means of persuasion in British and Belarusian tourism slogans. Nowadays numerous travel companies are trying to entice as many travelers as possible, that entails the use of various tourism slogans.
URI: https://rep.vsu.by/handle/123456789/44062
Appears in Collections:Научные публикации (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lexical features of persuasion in tourism slogans.pdf193.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Ранжирование:
OpenAIRE
Индексирование:
OpenAIRE OpenDOAR base search roar worldcat core road road
Ресурсы наших партнёров:
Репозиторий Белорусского национального технического университета
Электронная библиотека Белорусского государственного университета
Электронная библиотека Гомельского государственного технического университета имени П.О.Сухого
Электронный архив библиотеки МГУ имени А.А. Кулешова
Репозиторий Полесского государственного университета
Электронная библиотека Полоцкого государственного университета
Научный репозиторий Могилевского института МВД Республики Беларусь