Please use this identifier to cite or link to this item: https://rep.vsu.by/handle/123456789/32954
Title: Study on the strategy of emotional design of digital media products to enhance user experience
Authors: Xu Tong
Kulenenok, V. V.
Keywords: design
emotional design
multimedia products
study
дизайн
мультимедийные продукты
Issue Date: 2022
Publisher: Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова
Citation: Xu Tong. Study on the strategy of emotional design of digital media products to enhance user experience / Xu Tong ; scientific supervisor Kulenenok V. V. // Молодость. Интеллект. Инициатива : материалы X Международной научно-практической конференции студентов и магистрантов, Витебск, 22 апреля 2022 года. – Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2022. – P. 550–551. – References: p. 551 (5 tit.).
Abstract: The purpose of this work is to consider the principles of expressive design based on digital multimedia products and their application in practice.
URI: https://rep.vsu.by/handle/123456789/32954
ISBN: 978-985-517-895-9
Appears in Collections:Молодость. Интеллект. Инициатива : материалы X Международной научно-практической конференции студентов и магистрантов, Витебск, 22 апреля 2022 года. – Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2022. – 647 с.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
550-551.pdf121.6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Ранжирование:
OpenAIRE
Индексирование:
OpenAIRE OpenDOAR base search roar worldcat core road road
Ресурсы наших партнёров:
Репозиторий Белорусского национального технического университета
Электронная библиотека Белорусского государственного университета
Электронная библиотека Гомельского государственного технического университета имени П.О.Сухого
Электронный архив библиотеки МГУ имени А.А. Кулешова
Репозиторий Полесского государственного университета
Электронная библиотека Полоцкого государственного университета
Научный репозиторий Могилевского института МВД Республики Беларусь